http://dogertz.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Jasmine Dogertz - 10 oktober 2012 18:24

Jag glömde bort att jag skulle säga vad det var i goodiebagen så tänkte göra det nu  


den innehöll:

° nagelfil

° nagelremover

° hålla-isär-tårna-sak

° nessesär

° hårspray

° spraydeoderant

° balsam

° hårband

° två parfymtester

° två tvålar

 

Allt detta fick an när man köpte från Lóreal för en viss summa, får tacka mamsen för detta!   

 

Av Jasmine Dogertz - 10 oktober 2012 17:40

Tjena! Nu har jag kommit hem från skolan och lagat mat, det blev ingen idrott för mig idag(glömde skor och är fortfarande inte helt frisk) så jag tog tag i fysiken och pluggade flitigt i en och en halv timme på resurs, duktig tjej!
Nu har jag lagat pasta och köttbullar så ska måla klart en arkitektur-visualisering som ska visas upp på gymnasiemässan på lördag:)
Såhär ser det ut för tillfället, vad tycks?;)

Av Jasmine Dogertz - 10 oktober 2012 10:55

 

Åh vad jag saknar min älskling! Hjärtat kommer imon och så ska vi på Henrik Fexeus det blir en långhelg denna helgen! Sån lyx    Jag älskar dig Anton!

Av Jasmine Dogertz - 10 oktober 2012 10:16

Hejsan! just nu sitter Emelie, Tom jag hemma hos Calle. Vi har käkat lite mackor och ska snart bege oss till skolan igen och ha kemi   


   

Presentation


För 18 år sedan föddes jag i Oskarshamn men flög ur boet för snart ett år sedan så bor ju ensam i Kalmar där jag studerar för att förhoppningsvis bli något vettigt.

Fråga mig

7 besvarade frågor

musik

 

vardag

 

vänner

    

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards