http://dogertz.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Jasmine Dogertz - 7 oktober 2012 19:00

Hallå! Nu sitter jag på bussen och är påväg hem från Oskarhamn så sitter med hur mycket packning som helst. Eftersom jag inte bloggat mycket i helgen så tänkte jag punkta upp vad jag har hittat på  

 

Fredag:

° gått på stan med emelie, köpte en tröjja( kommer bild sen)

° åkt buss till ohamn som gick sönder redan i kalmar, blev ca 30 min sen

° haft myskväll med Carro

° Carro och jag gick till Johan och gick på grävlingsjakt

° sett en gång i Phucket

° somande vid 5...

 

Lördag:

° vaknade 12.30

° snackade lite med emlan

° sov till 16.00, är sjuk så

° gick på bio med emlan och dennis, det blev att de TED

 

Söndag:

° övningskörde

° träffade carro och kollade halloween- utklädnad

° gjorde chokladpudding

° åker buss...

 

Inte så hädelserik helg kanske men vill passa på att träffa mamma och pappa och mina närmsta kompisar på helgen. Det var allt för mig, nu ska jag fortsätta plugga lite. Ha de bra!  

Av Jasmine Dogertz - 7 oktober 2012 13:27

Hejsan, nu är jag hemma hos carro som ska hjälpa mig med bloggen så blir lite fler inlägg lite senare, förlåt att det blivit få inlägg dessa dagar     här är en insprationsbild för rmitt frisyrsdilemma, vad tycker ni? kommentera gärna  

Presentation


För 18 år sedan föddes jag i Oskarshamn men flög ur boet för snart ett år sedan så bor ju ensam i Kalmar där jag studerar för att förhoppningsvis bli något vettigt.

Fråga mig

7 besvarade frågor

musik

 

vardag

 

vänner

    

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards