http://dogertz.bloggplatsen.se

Alla inlägg under september 2012

Av Jasmine Dogertz - 30 september 2012 20:03

 Varning för att detta videoklippet kommer att förstöra eran barndom och jul, men detta är värt att veta!   jag blev så jävla förvånad! 

Av Jasmine Dogertz - 30 september 2012 19:45

Halloj! Nu är jag hemkommen ifrån stan, det är svinkallt ute ju, dock kanske jag fortfarande är lite förkyld.. jag var lite dålig i morse, var så förkyld och hade ont i huvudet så jag råkade somna i typ 2 timmar. Under den tiden har min älskling varit så gullig och städat lite i hela lägenheten, dammtorkat allt och det var en rolig syn att vakna så står han där och damsuger i bara kalsonger hahah! Jag har känt min som en riktig prinsessa i helgen som fått allt serverat på silverfat typ. Älsklingen tycker nog lite synd om mig för jag har varit så sjuk så han skulle passa upp lite på mig den sötnosen!


Nu är det i alla fall väldigt ensamt i lägenheten och jag tänkte se williams lista innan jag går och lägger mig. 

  hahah orkar inte med mig själv...  

Av Jasmine Dogertz - 30 september 2012 18:41

Säg inte nej när bävern är framme, det är ett av tusen påhittade ordspråk Anton använt sig av idag...;) nä men jag älskar honom även om en och annan hjärncell fattas. Vi sitter och väntar på hans tåg, och har väntat jättelänge för var tvungna att lämna tillbaka en lånefilm:p
Jag testade bara ett inlägg från mobilen nu men blir fler ikväll från datorn:)

Av Jasmine Dogertz - 29 september 2012 22:27

 

JAAAG DÖÖÖR!!

Av Jasmine Dogertz - 29 september 2012 22:03

bara en jävla massa bilder                    

      

Av Jasmine Dogertz - 29 september 2012 16:58

Hejsan! Nu sitter Anton och jag här och halvkollar film, jag har redan sett den för inte så länge sen så passar på att blogga. Vi har som rubriken lyder varit i Kalmarstaden hela dagen typ, vi var ett slag på mode med mamma och pappa, jag hittade inte så mycket, bara en hudkräm, vinterskor, linne och kjol (sånt basic från H&M).


Vi drog sedan för att äta på kinarestaurangen vid järnvägsstationen, jag var inte så hungrig så tog inte buffén som alla andra, jag tog en förrätt som var kycklingspett och jordnötssås. Supergottit! 


Vi tog sedan en tripp till slottet för att se en utställning av en kvinna som klipper väldigt häftig papperskonst. Hon pratade danska så jag kände att det var inte svårt att hänga med men hon berättade lite bakgrunden av hennes konstverk som var kul att veta och lite hur hon gjorde. men ni kan få se lite bilder så ni fattar vad jag snackar om  


         

Av Jasmine Dogertz - 29 september 2012 11:39

Halloj! just nu sitter jag med lite feber och huvudvärk i min nystädade lägenhet som jag och Anton fixat nu innan vi får finbesök av min mamma och pappa som jag inte träffat på typ två veckor! saknat dem så mycket, vi ska gå på någon utställning på slottet, får se vad det är, uppdaterar mer om det senare. Igår kom ju då äntligen min älskade ängel hit. Vi åt pizza, typ första maten jag ätit sen i tisdags... det var supergott men orkade inte så mycket. Sen blev det att gå till hemmakväll och hyra film och köpa godis. Vi skulle ha hyrt the dictator men förvånadsfulla blev vi när vi sätter på filmen och det visar sig vara a thousand words. Ingen av oss hade sett filmen så gjorde inte så mycket.   NOrmal bild från igår...


  Anton är nog väldigt glad över allt godis vi köpt hahah   

Av Jasmine Dogertz - 27 september 2012 10:12

Tyvärr blev det inga inlägg igår och det var så att jag blev typ magsjuk under natten och sov i stort sett ingenting, jag hade feber och sjukt ont i huvudet så jag bara låg i sängen, jag var vaken till ungefär 9 på morgonen och sov sedan till 18, sen var jag vaken ett par timmar dock så brydde jag mig inte om att blogga för jag mådde så dåligt, i får ha lite medlidande  

Nu har jag äntligen fått i mig lite yoghurt och flingor. Nu ska jag bara vila upp mig så jag ska må lite bättre. Det känns rätt jobbigt att man har flyttat hemmifrån och sen blir man sjuk och det finns ingen som tar hand om mig, dock så kommer älsklingen på fredag och tar hand om mig.  Jag älskar honom så mycket! 



Presentation


För 18 år sedan föddes jag i Oskarshamn men flög ur boet för snart ett år sedan så bor ju ensam i Kalmar där jag studerar för att förhoppningsvis bli något vettigt.

Fråga mig

7 besvarade frågor

musik

 

vardag

 

vänner

    

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards