http://dogertz.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Jasmine Dogertz - 17 mars 2013 18:41

Hej! Igår var det trevlig middag och lite kalas, jag fick träningskläder, pengar och teckningar utav min lilla kusin, how cute. Idag körde jag till kalmar (måste passa på att övningsköra på helger) för att lämna lite grejer hemma hos mig samt gå på ikea. Sen var vi ute och åt lite på stan. Jag åt kyckling och potatisgratäng, trevligt! Mamma och pappa hjälpte mig att borra upp saker och fixa här i lägenheten. 

 

Förövrigt så var det 20 månader sedan jag blev kär i min älskling. Får även ta och passa på att gratta min kära vän och hennes pojkvän som varit tillsammans redan ett år idag! Nu ska jag städa iordning lite tills några vänner kommer hit imorgon.

 

 Jag vet inte vad jag tycker om runda solglasögon, lite sugen på ett par!


  

  Finaste Anton, tycker att 17/7-11 var den bästa dagen i mitt liv!

 

 

Presentation


För 18 år sedan föddes jag i Oskarshamn men flög ur boet för snart ett år sedan så bor ju ensam i Kalmar där jag studerar för att förhoppningsvis bli något vettigt.

Fråga mig

7 besvarade frågor

musik

 

vardag

 

vänner

    

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards